Vecka 9 (dag 64)

En vecka kvar! Vet inte vad som kanns mer konstigt och bra pa samma gang, att vi lyfter pa drygt 24 timmar mot Sverige eller att jag far raka bort detta skagg om ca 1 vecka! Till dagens lilla "photo shoot" har i Mexico City hittade vi en harlig hatt som gjorde att jag sag ut som nagon sorts ""midwest farmer" i USA. Plastblomman vi hittade som vaxtaccesoar drar dock ned intrycket en aning. Sidomustaschen letar sig numera in i munnen och jag kanner mig lite som en Bjorn, kommer bli naket om en vecka =P

Vecka 9 (dag 64):

Kommentar: Blev lite morkt men det ar i alla fall jag, strahatten och blomman (en ganska bra boktitel egentligen).

Kommentar: Narbild pa mig med den snygga hatten! Varfor finns det inte en facebookapp som heter "What's your farmer name?", isf hade jag ju kunnat publicerat det nu =D (Har inte kollat upp det, sa garanterat finns ju den appen!).

Kommentar: Forutom att T-shirten ar fran 2000-talet sa kanner jag mig lite Amishaktig (kan man skriva det i ett ord?). Lagg marke till det lilla kalhygget pa vanster sida av munnen!

 

Inlagg nummer 10, det sista inlagget kommer att publiceras efter vart skaggevent med ett pottpuri av bilder =) Att det dessutom kommer att goras fran snabbt internet gor ju bara att man blir gratfardig av lycka.

Enjoy life sa lange och ta vara pa allt! =D



Kommentarer
Postat av: Lisa

HahaHAHA. Vad fin du är Emil. Du ser ut som en lite för snäll pirat. Och amishaktig är definitivt ett ord, om än ett tillfälligt sådant :)

2011-04-04 @ 08:49:57
URL: http://flupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0