Vecka 1 (dag 8)

Hej allesammans! Pa grund av ingen internet tillgang kunde jag inte publicera sondagens bild i sondags utan den kommer har istallet. Bilderna ar tagna pa toppen av vulkanen Maderas pa Isla de Ometepe i Nicaragua, mer att lasa om det finns pa resdagboken!

Vecka 1 - dag 8

Kommentar: Rikard tog en profilbild vid lagunen i kratern pa Maderas. Utover att skagget blivit langre sedan forra veckan sa gar det ocksa att skonja vissa olikheter och flackar utan skagg!

Kommentar: Uppifran syns skagget inte sa valdigt mycket fortfarande! Det ar dock intressant att skagget fortfarande inte har krokt sig utan star rakt ut pa hakan. Rynkorna vid ogonen gor for ovrigt att jag ser sjukt gammal ut , skyller pa trekken!

Det var veckans rapportering, 3 dagar sen. Detta ar ju dock positivit for er lasare da ni bara behover vanta kanske 4 dagar till for nasta rapportering ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA. Stugveto! Det hade jag glömt.

Ja, jag vet. Vilken miss av mig. Men du vet vad de säger: om skägget befinner sig i Nicaragua får man helt enkelt ha låtsasskäggfest i väntan på att skägget kommer hem ...

2011-02-10 @ 08:44:58
URL: http://flupp.blogg.se/
Postat av: Linn

För vi väntar ju med spänningpå detta! (eller så inte..)

2011-02-10 @ 10:10:11
URL: http://lliinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0