Vecka 2 (dag 15)

Da var det dags for inlagg nummer 3! Denna gang bjuder jag pa en bild fran min tillfalliga skonhetssalong dar veckans rakning (idag) agde rum. Borjar bli van med att ha lite langre skagg men "fenomenet" att det fastnar saser och flytande grejer i det har borjat uppsta! Har kommer veckans bilder:

Vecka 2 (dag 15)



Kommentar: Det fanns inga eluttag pa toan sa jag fick sno en spegel in till vart dorm och gora det basta av situationen. Halvrakad med ett dumflin och rosa tapeter i bakgrunden gor att jag ser allt utom intelligent ut!

l

Kommentar: En lite narmare bild pa skagget efter dryga 2 veckor, maste saga att det fortfarande inte ser sa valdigt ovardat ut. Under den senaste veckan har jag konstaterat att just under nasan har jag ingen skaggvaxt alls sa det komer nog att se ganska roligt ut.

Det var allt for denna gang! Ska lata det vaxa till sig en vecka sedan kommer annu en rapport =)
Kommentera vad tycker sa har langt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nämen Emil, vad är detta för påhitt?! Fast jag måste ju säga att jag inte är speciellt förvånad =p



2011-02-14 @ 08:46:36
Postat av: Per

Mycket skickligt fotograferat på bild två. Skärningspunkten gör att du ser ut att ha världens största överkropp och världens minsta huvud. Skägget är på gång. Jag längtar tills det hänger.



Ha en trevlig vecka, här är det kallt :(



Hugs!

2011-02-14 @ 09:45:04
Postat av: Linn

Jag blir snart rätt för dig...

2011-02-14 @ 23:21:45
URL: http://lliinnnn.blogg.se/
Postat av: Linn

rädd ska det ju stå!

2011-02-17 @ 21:54:04
URL: http://lliinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0