Vecka 4 (dag 29)

Da var det dags for det fjarde inlagget pa denna temporara blogg! Om jag far saga det sjalv sa har den visuella utvecklingen stannat av lite men det kanns att det vaxer. Nu har vi borjat dyka och om jag svanger med huvudet fram och tillbaka kanner jag hur saltvattnet "forsar" genom skagget =P Jag tror att herr Holmgren med stor sannolikhet tycker att jag ska raka mig innan nasta sondag, om sa blir fallet tror jag att nasta vecka bjuder pa storre kontraster!
Vecka 4 (dag 29)

Blev lite less pa alla narbilder, har ar en pa mig i en hangmatta =) Hangmattorna finns i princip overallt (sarskilt pa hostel i narheten av en strand) och ar perfekta att sloa i. Kommer sakna dessa nar jag kommer hem for sure!

Lite narmare avstand, ser nastan ut som haret lyckas vaxa ikapp skagget men sa ar inte fallet. Beror snarare pa att skagget borjat boja sig och lagga sig lite mer! Sjalva skagget kanns okej, men "Valrossmustachen" som skymtas pa bild 3 ar mindre okej...

Veckans narbild visar ett lite langre skagg som upplevs tjockare an veckan innan! Snart ar vi halvvags igenom detta vad och det kommer nog att bli skont att raka sig pa hemmaplan den 10:e april =P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0