Inledning!

Har foljer ett intro till denna blogg, samma text finns att lasa pa "Om SkaggEmil"!

Denna blogg har skapats for ett enda syfte: Att ni lasare ska fa folja min skaggutveckling under 10 veckor och samtidigt ett vad mellan mig och resesallskapet Rikard. Vadet ser ut som foljer:

Jag far inte, under perioden den 30:e Januari till den 9:e (alt. 10:e) April 2011, raka, ansa eller pa nagot annat satt paverka skaggets langd fran oronen ned till halsens slut. Samtidigt maste jag pa Rikards kommando, inom 24 timmar, raka haret pa huvudet med trimmer! Klarar jag t.o.m. vecka 6 eller langre utgar en kompensation fran Rikard som blir storre ju langre tiden gar =). Om utvecklingen resulterar i att jag klarar tiden ut ingar det ocksa i vadet att jag gatt med pa nagot sorts "event" kring min rakning i Umea eller Skelleftea den 9:e eller 10:e April.

Hoppas ni lasare foljer utvecklingen med gladje! (aven du Linnsan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0