Vecka 5 (dag 36)

En dag for sent kommer veckans "skagginlagg"! Igar hade vi en dag av transporter och daligt internet men jag tog iaf dessa kort nar vi kom fram till El Remate i norra Guatemala. Rikard ar lite besviken pa sin investering och tycker det vaxer daligt. Jag tycker att det flackvis ar lite glest men anda vaxer ganska bra! Mitt storsta problem just nu ar den "valrossmustasch" jag beskrev i forra inlagget som snart hanger ned lite pa overlappen. Skagget borjar ocksa sticka ut och se mer fluffigt ut. Har kommer veckans bilder :

Vecka 5 (dag 36)

Kommentar: Min hals+haka (ser nastan ut som ett huvud bakifran). Ett tatt skaggomrade som ocksa ar en bidragande faktor till att det borjat klia lite.

Kommentar: Den solblekt blonda mustaschen ar ju inte nagot attribut jag ar direkt stolt over. Tur att strana ar lite tjocka iaf sa att det inte blir som en "moppemuschegardin"!

Kommentar: Utover att mitt ora ser valdigt stort ut sa kan ni se att jag fortfarande fatt behalla mitt vaxande har som dock ar kortare an skagget. Skulle jag fa ansa mitt skagg skulle forsta anhalten vara att klippa mustaschen och fixa kinderna!

Halvtid genom utmaningen kanns det som jag har kvar den jobbigare halvan =P Sarskilt de sista fem dagarna pa hemmaplan kommer bli en pina! =)


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Hälsning från coop bygg. Du borde byta namn på bloggen. Skabbemil.se hihi. För du kommer inte hit och jobbar så där

2011-03-08 @ 10:19:07
Postat av: Lisa

Linn kommer väl att döda mig för det här, men jag tycker faktiskt att det klär dig lite ändå! Lägg upp en hel ansiktsbild nästa vecka så får vi ser om jag står fast vid detta påstående då! KRAM! :)

2011-03-08 @ 17:34:29
URL: http://flupp.blogg.se/
Postat av: Bill

Mycket vill ha mer! Eller hur? Kör hela året! :)

2011-03-09 @ 17:15:53
Postat av: Emil

Haha, da blir det inget jobb forran den 10:e April i alla fall =) Har det borjat bli nagon ruljans dar pa jobbet?



TACK Ronnblom, jag lovar att skydda dig om Bergstromsjantan blir valdsam! Ska gora det, kram!



Japp, kommer vara mer nar du kommer ;)

2011-03-09 @ 17:41:39
Postat av: Caroline

Emil, tusen tack för vykortet! Saknar dig! Kram!

2011-03-10 @ 14:13:23
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0