Vecka 7 (dag 50)

Nu borjar det kannas langt ska ni veta! Kan beratta om nagra situationer da jag kanner att jag langtar till nar det tar slut:

1. Nar jag duschar! Att schamponera in haret som man gjort i hela sitt liv ar okej, det ar man van. Att istallet gnida in skagget ar helt annorlunda, det ar latt att fa bade i ogon och mun =P

2. Vid tandborstning maste jag i princip tvatta hela ansiktet efterat for att tandkramen inte ska spridas i "skaggland" och bli kvar dar efterat!

3. Vid matintag vill jag garna ha en servett och torka mig runt munnen efter i princip varje tugga, annars ar det latt hant att en halv kottbulle hamnar i skagget som efterratt. (Ja det ar langt mellan kottbullarna i Mexico men de finns nog).

Vecka 7 (dag 50)

Kommentar: Forsoker kompensera min allt fulare nuna med allt finare bakgrunder! Vet inte riktigt om det fungerar men men. Skagget borjar i alla fall bli lite buskigt och ligger inte riktigt lika latt langre!

Kommentar: Det varsta som jag ser det ar att jag ser typ 10 ar aldre ut. Gor nastan sa att man kanner sig aldre ocksa =P

Kommentar: Rikard har fortfarande inte kommenderat rakning av huvudet sa jag tror han sparar sig till sista veckan for att fa rejal effekt (och kanske en blekare skalp). Den 10:e april kommer dock ingen att vara gladare an mig =D

Det var denna, vecka 7 i ordningen! Nu har jag bara kvar tva uppdateringar, tva pa mexikansk mark och en pa svensk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du SluskEmil. Jag kommer vara minst lika glad som dig den dagen! Nu är det inte ens lite snyggt!

2011-03-22 @ 09:18:46
Postat av: DB

Det är respekt på profilbilden. Tror aldrig jag sett dig vackrare, eller mer vis för den delen...

2011-03-23 @ 03:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0